os

Blir en hel del tid i soffan nu mera tycker jag, ganska skönt!
Dock blir det ingen osnatt.
Sparar mig till måndag morgon, då jävlar!
Imorgon blir det lugna dagen, upp till stallet på morgonen och sen blir det nog oik-taif!
Har även tittat lite på melodifestivalen som va genomgående kass, sista låten va väl helt okej och elin lanto var sjukt snygg, men det är lite fattigt att bygga ett helt program på det!
Christine Meltzer är inte heller mycket att hänga i granen. Nej jag röstar på Niklas Wikegård som programledare nästa år, det vore något det.
Nu har jag druckit så mycke kaffe att det snart kommer ut ur öronen! Sjukt dåligt initiativ, nu kommer jag aldrig somna.

snö snö snö när ska det sluta?



Remembering your touch your kiss your warm embrace, Please say you'll be waiting. Så jävla mysigt!




- Din rumpa va iaf jävligt snygg i den byxorna
- Det var inte byxorna som gjorde det, min rumpa är alltid snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0