hallelulija på er

Dagen har varit full späckad
hästar/stallet
shopping
träning

Förutom att min ena häst va schizo vilket inte alls var behagligt har dagen varit en mycket bra dag, kanske inte skulle köpt något men vafan man kan aldrig får förmycke kläder dock är det ganska lätt att få förlite pengar!
Olle och jag hade bastumys även ikväll, auuu så gottt!

Nu sitter jag bara och lyssnar på lite skön musik från jack johnson, så himla behagligt.
Imorgon blir det träning med olle sen ska jag även hoppträna min schizovän corre, hoppas verkligen han är den lugna corre imon annars kan det lätt bli att jag får ta mig en närmre titt på ridhusunderlaget.


Två bra tips som får dig att må bra
Rör pà dig
Låt någon röra dig

det får absolut mig att må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0