Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring?

Nu är det snart bara 5 timmars jobb sen är det helg, eller ja ett tag iaf ska jobba 06-11 imorgon! Men en sak som är säker är att det blir hockey direkt efter jobbet! Hockey blir det även på söndag, khk-pantern. Lite illa att missa mörrum-kungälv, men olle och jag har alltid så trevligt på våra karlskronabesök. Roligare än såhär blir nog inte min helg, ska själklart rida och fixa här hemma! Har fått tid på djursjukhuset! Så på torsdag får jag svar, jag hoppas på ett påsitivt besked! Corre däremot är laddad, jag hoppas på en bättre tur nästa tävlingssäsong, bara att ta nya tag!
Kvällen kommer nog spenderas med mina kära föräldrar!

Nej nu får jag leta fram lite kläder och ta mig till jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0