Helg

Min första hellediga helg på många veckor, så himla skönt!
Gårdagens kväll tillbringades med Olle i Karlskrona där vi först tittade på hockey sen hittade vi en mysig restaurang. Kvällen var mycket trevlig trotts förlust för mörrum och sura miner från Olle när khk låg under, så på sätt och vis var det tur att dem vann annars hade Olle tjurat ihop totalt. Ikväll ska Olle ha 20 års fest, trevligt! Imorgon blir det träning och sen har Olle lurat med mig till tingsryd för att kolla på när dem möter khk, hur gick det till? Ja ja det kan bli trevligt ändå. Känns som om det blir mycket Olle denna helg vilket alltid är trevligt!
Nu ska jag fortsätta med att försöka hita något snyggt att ha på mig ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0