En tid sen.

Var sjukt längesen jag uppdaterade min kära blogg, kan kanske bero på att mitt liv ser likadant ut vecka efter vecka. Jobb jobb jobb träna träna träna och lite hockey! Det funkar ändå helt okej! Blir en sjuk hockey vecka, hockeysöndag hockeyonsdag hockeyfredag och sen hockeysöndag igen. Vilken vecka! Var ute och sprang både idag och igår, det är verkligen tortyr! Men jag gillar det. Idag va det underbart trots skitväder, va det de bästa på länge! Just nu mår jag så bra, trots att jag ska jobba imorgon kl 06 -12!



I just wanted to let you know
That someone else has stolen my heart
And now another girl has caught your eye
That doesn't mean I don't think of you
I am just hoping she'll treat you right




Nu väntar sängen på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0