halli hallå

Mysdag, nja när klockan ringde 07:10 va det kansek inte jätte mysigt och att bilen va ett fryspaket,men vädret va underbart och träningen gick som en dans idag. Känner mig sjukt nöjd med min egen insatts idag! På fredag ska jag börja trava lite på ametist, då får vi se hur det känns. Snart blir det jobb vilket jag inte alls ser fram emot. Just nu hade jag sett fram emot en massage känns som om det inte blir jätte mycket med det. Snart ska iaf jag och olle iväg och ha en myshelg någonstanns i sverige och bara slappa och shoppa.
Ikväll blir det en tuff bortamatch för mörrum, kom igen nu! Nu är ska jag börja ladda upp med kaffe så jag orkar en hel kväll på photomic!


 
Är det du eller jag som är snygg? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0