Vart tog solen vägen?

Ja lite sol skulle inte vara helt fel.
Med eller utan sol så har jag haft en bra start på dagen. Corillo känns så himla fin just nu, fan va fint! Känns som om saker och ting börja falla på plats. Man ser allt så annorlunda nu, börja jag bli gammal och klok, nja kanske inte men jag har helt klart kommit in i ett positivt parti i mitt liv så det är väl bara att glida med och njuta. Mörrum tog tre poäng mot gislaved igår, på fredag väntar khk. Det kommer bli tufft, vi hoppas på samma spänning som sist! Nu hade jag tänkt att ta en runda i stan och se om jag hittar något kul sen blir det jobbet 14-22:30, sista kvällen eller ja imorgon med men då blir det bara till 19:00!


Pauline - Never said I was an angel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0