Myslördag

Klockan ringde 07:30, va i stallet 08:00 fixade där och gick sedan in för att dricka min första kaffe på hela veckan, HÄRLIGT! Mina sömnproblem har ändå inte blivit bättre av kaffeuppehåll, snarare sämre. Efter kaffet åkte jag och mamma till stan, tittat in en soffa som ser helt okej! Skulle va trevlligt att ha någonstanns att sitta när man tittar på tv. Blev inte så mycke handlande för min del, en väst på jc som jag kollat in i veckan och bestämde mig för att jag inte skulle köpa då jag säkert aldrig kommer använda den. Men men den kan ju hänga fint i min garderob. Införskaffade mig även ett nytt täcke, så nu är jag redo för vinterns kalla nätter! Skönt att ha en dag som man inte har något man måste göra, bara ta det lugnt! Ska fira farmor ikväll! Ska bli jätte kul att träffa hela familjen.
Imorgon finns det inte heller så mycke planerat blir hockey iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0