Ikea

Idag har min kära mor och jag varit på ikea och gjort av med massa pengar. Om man är på lite dåligt humör är ikea en bra medicin. Kan gå där i timmar! Fick med mig en hel del hem, mysigt! Det sägs att en snäll kille ska komma till mig imorgon kl 7 och kakla mitt kök och klinka min hall, det va min sovmorgn det. Men det ska bli otroligt skönt när det är klart. Nej nu väntar sängen, det ser ut som om det blir utgång imorgon!


Tracy Chapman - Baby can i hold you



Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen..


När jag slutar på jobba ska jag nog ta upp mitt fotande igen, dock blir det nog inte att jag bara jobbar nästa vecka med utan november ut men man ska väl inte klaga. Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0