Farsdag

Sitter hemma hos mina kära föräldrar och känner mig lite sliten må jag säga, inte för det va en så hård utekväll för den gick hyfsat lugnt till. Men sömnen har varit under all kritik inatt, kom i säng 04:15 och då tycker man att man skulle vara lite småtrött och somna ganska omgående men nehe känns som jag sovit två timmar eller något. Ja ja gårdagen var iaf mycket trevligt med en lugn start hos erdtman sen vidare till harrys för att sedan avsluta på mingel! Har ridit och fixat stallet nu, va bara ute i skogen och kände lite på corre idag men fick en jätte bra känsla även om han va lite spänd! Ska ringa och beställa tid till ametist som tyvärr inte känns fräsch, förhoppningsvis är det bara en lösbenbit som kan opereras väck och vara igång till nästa år. Det är bara att hoppas att jag får lite flytt nästa år annars blir det tugnt. Efter två års jobb i uppförsbacke skulle det vara skönt med lite utförsåkning!
Nu ska jag ta med mina små skithundar på en promenad i skogen!

Tack och hej!


Remembering
Your touch
Your kiss
Your warm embrace
I'll find my way back to you
If you'll be waiting...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0