Den kommer allt närmre

Nu går det mot helg, det sägs att det blir hockeyhelg. Fredag mörrum-khk,söndag khk-taif, ja herregud vart ska detta sluta! Håller tummarna för mörrum ikväll, 3 poäng mot gislaved känns inte helt omöjligt! Under helgen ska jag även hinna med att fixa massor här hemma. Har ju fått kakel i köket och klinker på golvet i hallen, det blir sjukt fint! Ska även fira min lilla farmor som fyller 75 på lördag! Helgen kommer bli fullspäckad, härligt! Har ställt av ametist igen och inväntar ny tid på veteriänrstationen, corre däremot är på tårna så jävla skönt att se lite energi i honom igen!
Nu ska jag leta fram lite kläder och bege mig till jobbet, tack och hej!


You can fall for pretty strangers

The Killers- Romeo and Juliet
Maroon 5 - Won´t go home without you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0