Juletider

Ja herregud vad mysigt det är med jul, och detta vädret! Lite hatkärlek till all denna snö och kylan. Den är väldigt vacker att titta på och det blir sjukt mycket julstämmning över det hela men att hålla på med hästarna i detta väder är allt annat än vackert! Men men dem har fått ta sig lite ledigt. Jag har däremot inte ledigt har inhandlat all julmat och pysslat en himla massa här hemma, så fint blir det! Har dessvärre några klappar kvar som jag snart ska in och försöka hitta! På torsdagmorgon kommer min kära mor, far, bror, ida, farmor och stig till mig för att fira jul, fy farao ad det ska bli mysigt! Ikväll ska jag fixa mer julgodis och skinkan, helt galet vad jag trivs i mitt lilla hus!
Fick ett mycket intressant boktips idag, mys! Ett annat tips dock i musikväg är miss lis album, dra på trissor vad bra!
Nej nu ska jag klä på mig och ut och mysa i snön!


Vilken tur jag har som har dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0