If you can hold on, hold on.

Imorgon är det sista dagen på detta år! Jag och mina kära vänner ska ta väl vara på denna dag! Sen väntar ett helt nytt spännande år.
Idag har jag varit sjukt duktig, städat både mitt eget och mamm och pappas hus! Har även inhandlat mat och dryck med kamrat olle och gjort min kära mor nyårsfin i håret, blev faktist väldigt lyckat!

Nejra är ett hett tips till folk som gillar musik!



Nu ska jag mysa ner mig i min nybäddade säng, finns inte mycke som slår det!

 

Kan hända att Hank Moody tittar förbi


Kommentarer
Postat av: erdtman

DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLIG UPPDATERING!!!!!! ;)

2010-01-03 @ 11:36:05
URL: http://erdtman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0