Sunday, bloody sunday

Kl 23:00 igår kom jag och olle på att vi skulle nog ändå skulle in till harrys en sväng, vilket vi gjorde helt rätt i! Va en hel del ute, eller lagom mycket folk. Blev som vanligt lite väl mycket dans, fattar inte varför dem inte kan fixa lite bättre fläcktar där! Ja ja det va en sjutk trevlig kväll avslutingen kunde väl varit lite bättre, fick skjusa hem en väldigt berusad broder, ahhhh han va lätt nominerad till en av de mest jobbiga människorna igår, och sjukt ful med i sin utklädnad, kommer blid på det!
Dagen är redan igång för fullt, har ridit både roxett och corre sen fixat stallet! Ska snart in och fixa i huset rolle skulle hjälpa mig lite med det elektiska. Så det va sista natten hemma hos mamma och pappa, nu ska jag få ha mitt egna lilla hus. Min egna säng är så himla efterlängtad! 
                             
                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0