Sent

Herregud klockan är snart tolv och jag är inte i säng än, blir segt imon på jobbet.
Kvällen har varit som en trevlig kväll bör vara red roxett vilket gick som en dans på rosor sen badade jag corre som ska börja tränas lite imon igen :)  Sen hörde rolle av sig och sa att han hade dem nya wallander filmerna hemma så det va bara att susa dit och ha filmmys, vilket va lika trevlig som vanligt. Det sjukaste va när jag skulle köra hem, jag är nästan hemma har precis kört ut från lilla mörrumsvägen och har inte fått upp någon fart som tur är. Jag ser något blänker till och tror det är ett djur så jag sakta ner då ser jag att det är en moppe och en cykel mitt på vägen. Jag ser en liten pojk som ser väldigt förtvivlad ut men står ändå på bennen, jag hoppar ut och frågar vad som hänt. Då har han kommit och kört och mitt påvägen ligger cyklen som någon antagligen tappat. Stackars lilla killen moppen va ganska trasig och han hade slagit sig lite. Han fick låna min mobil och ringa till sina föräldrar och sen hjälpte jag honom av vägen och väntade till han pappa kom och fick hem den lilla killen! Usch stackaren vilken kväll.

Men men jag måste krypa ner!
rolles sjukt söta kisse rut.                           Sover?                      
      
                                        

Rolles lilla mamma kom med fika till oss :)

Kommentarer
Postat av: Olle

Det var en riktigt bra insats du gjorde där fröken Österberg! :)

2009-08-11 @ 09:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0