Match

Det va hockey som gällde ikväll. Mörrum vann med 6-3 mot Oik, tro jag (; Matchen va väl kanske mest sådär, det va några gånger det glimade till! Olle hejade självklart på oik och jag står nog lite mittemellan, tycker dock attt det va tråkigt med en förlust för dem! Imorgon blir det lite flytt,träning och sen sailet i kkrona.
Kom på en skön grej min bror sa till mig för ett tag sen när han va och hämtade mig
Björn: Va fin du blev i håret!
Jag: VA?
Björn: Ja du har väl varit och klippt dig?
Jag: Björn jag har varit hos massören
Någon som hör till saken va att jag hade håret uppsatt och såg allmänt rufsig ut, men tack!

Vi träffade en och annan snygging på hockeyn (pappa räknas inte)
         
                                    
         Olle pekar på alla snygga hockeykillar   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0