Kanon start

på dagen! Ställade kl på halv åtta men redan vid sju va det någon som släppt in herman i mitt rum och han överföll mig med pussar och gos, så när man ändå va vaken var det bara att gå upp! Gick direkt ut i stallet och började med att rida roxett som gick SJUKT BRA! Ska bli så tråkigt att lämna ifrån mig henne nu när hon börjar bli rolig att rida, men men får ju lite mer tid över till annat. Sen red jag en sväng på Corre som är en av dem finaste som går i ett par skor, vädret va dessutom helt underbart. Så jag känner på mig att denna dagen kommer bli kanon! Ska snart in till mitt lilla hus och städa :) Pappsen ska nog koppla in bredbandet med, kanon!
Jag hade en helt galen dröm inatt igen, drömde att jag hade ihop det med en som va ca 60 år, usch jätte obehagligt för i drömmen va jag jätte förälskad. Nej tror nog jag ska söka mig till någon som iaf är något yngre!




      
Lika som bär? hahahahahaha

Kommentarer
Postat av: cederkvist

hahahaha jag dör :D jag måste låna den bilden !!

2009-08-15 @ 11:43:22
URL: http://cederkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0