Helgen är över

och vi tar sickte mot en ny vecka som till största delen erbjuder jobb och träning. Kommer bli en tuff vecka då jag jobbar eftermiddag (14-22:30) Men helgen har iaf varit trevlig. Fredagen tog jag det mycket lugnt däckade framför tv redan vi lite över nio. Lördag va det upp med tuppen, redan halv sju då jag skull ehinna med stallet innan jag och olle styrde bilen mot karlskorna föratt shoppa och kollla på hockey. Kvällen tillbringades med våra kära vänner och tittade även in på harrys en stund. Har nästan spederat hela dagen uppe i stallet. Råkade ut för en tråkig grej när jag va ute och red på cykelbanan idag med. Kom upp en moped med två snorungar på bakifrån, och inte nog med att dem körde fort och nära utan dem tutade när dem va precis bakom med. UNG JÄVLAR hoppas dem trillar och slår sig sjukt mycket. Inte så kul för corillo har varit väldigt spänd och sett konstiga saker sen han blev påkörd och nu är han rädd för mopeder oxå, tackvare två små skitungar som inte har utvecklat någon hjärna att tänka med ännu. Synd att han inte sparkade på mopeden! Ja ja nu ska jag upp och hälsa på mina föräldrar som kommit hem idag från södertälje där dem varit och tävlatr med frasse. Han hade varit jätte duktig och varit trea i A semifinalen på sin första tävling! Ikväll blir det film, män som hatar kvinnor har varit sjukt sugen på att se den länge nu. Har läst böckerna redan men dem säger filmen ska vara grym ändå!
Kommer bilder från helgens aktiviteter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0