Har hopptränat

Roxett ikväll, jag red som ett as sjukt missnöjd med min träningsinsatts. Roxett skötte sig ändå väldigt fint och hon gör ju framsteg hela tiden men det ryktas om att hon ska åka hem snart. Har ridit på corre idag med för första gången sen han blev påkörd. Han kändes jätte fin, så han ska nog vara igång om någon månad igen! Kul att få sitt apå sin egen häst igen, önskar verkliegn ametist blir okej snart! Nu ska jag krypa ner med min bok. Den verkar jätte bra dock har jag inte kommit så långt för jag somnar alltid när jag börja läsa inte för att den är dålig då utan för att jag är sjukt trött!

Undra hur det gått för OIK idag!

                                                          

                                                           Redo för träning!                                                           
                                                         
                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0