Galen dag!

Började med att jag försov mig eller jag hann ju till jobbet i tid, men jag gjorde iordning mig på tio min vilket jag tycker är väl stressigt. Efter jobbet åkte jag till stallet och skulle bara rida ut corre som fick syn på något som säkert bara fanns i hans huvud för jag såg inget så han fick spelet och då blev jag lite arg och sa till honom och då exploderade han och jag fick mig en liten flygfärd. Som tur väl va så skrapade jag bara knät lite och sträckte vadmusklen så det va ingen fara. s
Sen va han kingcorillo och va sjukt fin, så om han bara avslutar så fint får han gärna slänga av mig oftare! När jag kom hem skulle jag käka lite kösbär som jag har bakom mitt garage. Så när jag står där och äter känner jag hur det sticker till på benen och tänker jävla myggor och fortsätter äta tills det börjar bli lite väl  jobbigt och då tittar jag ner, hoppsan jag står visst mitt i ett pissmyrestack! Jag fick brottom därifrån. Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon!

Godnatt!

                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0