:(

Ingen bebis där inte, blir till att försöka en gång till :)
Nu är det snart bara två och en halv timme tills jag slutar.
Sen ska jag hem rida och duscha och fixa mig fin, för sen ska jag och olle till rökeriet och äta efter det blir det vin och ostbricka kommer blir hur mysigt som helst. Vi kommer nog somna ganska fort efter ett glas vin, jag har jobbat från 7-4 och stackars olle har jobbat 7-19 så jag får va snäll mot henne ikväll! Om vi har tur kommer Emelie följa med och äta! Morgon dag blir nog inte så mycke sämre, då styr vi bilen mot växjö där vi ska shoppa lite men framförallt ska vi kolla på hockey. Mörrum,karlskrona,växjö och tingsryd oj oj oj va efterlängtat!
Nej nu är det bara att bita ihop i några timmar till sen har jag en underbar helg framför mig!

Tack för mig!

                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0