Drog

Musiken är min drog, herregud jag hade inte överlevt utan den.
Kings of leon spelades just på radion och helt plötsligt får man bara behaglig känsla inombords då man sitter på jobbet och är lite halvdeppig då solen skiner utanför fönstret. Jag tycker dem kan skippa skit snack och skit låtar på radion.
En annan rolig sak va att det ringde just en dansk till jobbet och skulle fråga lite saker och jag fattade precis vad han sa haha man kanske är lite dansk ändå, eller va säger du olle?
Helknasigt är med att det redan är torsdag och snart helg inget man blir ledsen för dock.


Who's that girl? That you dream of
Who's that girl? Well i'm nothing like her


Kommentarer
Postat av: Olle!

haha jaa men faktiskt.. kom fram en dansk till mig idag på jobbet.. hon ville ha jäst.. Men inte fan sa hon det så som vi sa det.. men jag fattade! ;)

2009-08-06 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0